Okazja tylko dziś

Jest wiele sposobów, aby skusić klienta aby zrobił zakupy w danym sklepie. Są promocje na konkretne produkty, na przykład przed latem można tanio kupić mleczka do opalania oraz inne kosmetyki do skóry. Są o sezonowe promocje. Są przeważnie w każdym sklepie używane, ponieważ klienci coraz częściej chcą się zaopatrzać w różne ważne rzeczy przed sezonem, kiedy są potrzebne. Jednak częściej spotykane są promocje, które trwają jeden dzień. Z odpowiednim wyprzedzeniem, w radiu czy telewizji, sklepy reklamują swoją ofertę oraz promocje, która trwa jeden dziej. Na przykład, jeden z najpopularniejszych w Polsce hipermarketów, w swojej gazetce promocyjnej, która przeważnie jest ważna tydzień, na każdy dzień ma rozpisane promocje danych produktów. Jest to dobry pomysł na promocje, ponieważ ludzie dobrze wiedzą, kiedy mogą coś kupić taniego i dodatkowo robią zakupy na cały tydzień. Jest to podchwytliwe, ponieważ działa na psychikę potencjalnych kupujących i łatwo kupić więcej rzeczy niż nam potrzeba. Kolejną odmianą jednodniowych promocji są zakupy całonocne, z promocja na dane produkty. Są one co prawda rzadko spotykane, ale jeśli już się odbywają to gromadzą naprawdę dużo kupujących. Wynika to z tego że nie wszyscy maja czas na kupowanie w dzień i korzystają z takiej promocji w sklepach.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.