Czekając na kolejną wyprzedaż

Zakupy to przyjemność. I nieważne, że według stereotypów panowie zakupów nie znoszą. Może nie lubią chodzić od sklepu do sklepu i przymierzać stosów ubrań. Tak naprawdę to jednak lubią kupować, ale wtedy, kiedy zakup dotyczy interesujących ich rzeczy, jak na przykład samochód, dobre buty, komputer czy konsola. Dla każdego po prostu kupowanie czegoś innego jest frajdą. Aby kupić wszystko co nam się podoba, trzeba by było mieć dużo pieniędzy. Ale jest tez sposób na to, by bez fortuny na koncie móc pozwolić sobie na kupowanie dobrych produktów. Od tego są przecież wyprzedaże. Wyprzedawane są nie tylko ubrania, choć ich chyba w największej mierze to zagadnienie dotyczy. Co jakiś czas tak zwane wietrzenie magazynów prowadzą również firmy sprzedające wszelkiego rodzaju sprzęt RTV czy AGD, meble czy tekstylia. Wiążą się te akcje głównie z wprowadzaniem nowych kolekcji, zbyt dużymi stanami magazynowymi bądź po prostu spadkiem sprzedaży. Taka akcja wyprzedażowa, choć mniej zyskowna, bo jednak następuje sprzedaż z niższą marżą, przyciąga klientów do sklepu i zawsze istnieje duże prawdopodobieństwo, że oprócz towarów promocyjnych kupią też inne produkty. Jeśli jest się jednak świadomym klientem, nie podatnym na wszelkie działania dosprzedażowe ze strony sprzedawców, można ograniczyć się wyłącznie do kupna towaru promocyjnego i zaoszczędzić sporą kwotę.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.